Internet stwarza szanse dla małych firm na zaistnienie w branży i rozwój. Przy niewielkich nakładach można dotrzeć ze swoją ofertą do dużej ilości potencjalnych klientów.
Tworząc odpowiednie treści małe firmy mają szanse na wygraną w wyścigu do klientów z dużym firmami. Poniżej kilka sposobów na promocję w Internecie swojej firmy i oferty.
Firmowa strona internetowa
Własna witryna pozwala publikować treści na własnych zasadach, bez ograniczeń jakie mogą nas spotkać w serwisach społecznościowych. Strona internetowa może spełniać wiele funkcji: informacyjną, kontaktową, edukacyjną, handlową. Witryna jest wizytówką firmy. Pod kątem graficznym powinna być zaprojektowana zgodnie z graficznym systemem identyfikacji firmy.
Prowadzenie kanału firmowego w serwisie Youtube
Jest to obecnie jedna z najpopularniejszych w ogóle stron w Internecie. Każdy może założyć swoje konto i prezentować materiały filmowe.
Strona w serwisie Facebook
Najpopularniejszy serwis społecznościowy na świecie. Strona na Facebooku pozwala na bieżące informowanie o ofercie i w ogóle na temat tego co dzieje się z firmie, na przykład o nowych inwestycjach czy akcjach promocyjnych a także może stanowić kanał łączności.
Profil na forach internetowych
Przede wszystkim powinny to być fora powiązane tematycznie z ofertą firmy. Poprzez swoje wypowiedzi warto zbudować pozycję eksperta.